Langs deze weg wil ik al diegenen die het Land van Ooit een warm hart toedragen - en met name natuurlijk alle trouwe lezers van mijn weblog Ooitgetekend - in de gelegenheid stellen om voor een vriendelijke prijs de originele schetsen van de illustraties en de diverse ontwerpen die ik door de jaren heen voor Ooit heb gemaakt en op Ooitgetekend heb (en nog zal) laten zien, te verwerven.
Al het werk dat ik in dit webwinkeltje te koop aanbied is vanzelfsprekend origineel en éénmalig.
Ik realiseer me terdege dat lang niet al het werk dat ik in dit winkeltje aanbied ook werkelijk verkoopbaar is. Toch heb ik gemeend ook dát werk te moeten uitstallen om op die manier een zo volledig mogelijk beeld te kunnen presenteren.
Om een en ander in goede banen te leiden, heb ik enkele spelregels opgesteld, die hieronder te lezen zijn.

SPELREGELS

De koop is pas gesloten wanneer het te betalen bedrag (bedrag zoals vermeld + € 8 portokosten) op mijn rekening is bijgeschreven onder vermelding van de bestelcode + een verzendadres.
In het geval dat er onverhoopt meerdere betalingen voor hetzelfde werk ( met dezelfde code) plaatsvinden, telt de eerst ontvangen betaling. Latere betalingen worden per ommegaande gerestitueerd.

Na ontvangst van de betaling wordt de desbetreffende bestelling direct uit dit winkeltje verwijderd.

Vervolgens wordt het werk - uiteraard met alle zorg omringd - in een platte, bordrug enveloppe (tot ± A4) dan wel een koker (afhankelijk van het formaat) verstuurd. Dus zonder passe-partout en/of lijst. Prijzen zijn incl. 9% BTW.
Portokosten zijn € 8 extra per zending. Direct bij betaling te voldoen.
Een betalingsbewijs wordt meegeleverd.

Indien er geen verzendadres wordt vermeld of anderszins duidelijk is waar de bestelling naar toe moet, kan de koop niet doorgaan en wordt het koopbedrag teruggestort. In dat geval blijft het onderhavige werk in de winkel te koop staan.

Betalingen op Triodos IBAN: NL 16 TRIO 0197615813
t.n.v. J.L. Rabou, 's-Hertogenbosch.
BIC: TRIONL2U

Voor relevante vragen: johnrabou@me.com


donderdag 10 september 2009

AnsichtKaarten




AK-rdr1: eerste schets Rak de Reiger. Potlood. 24 x 31,5 cm: € 17,50


AK-rdr2: tweede schets Rak de Reiger. Potlood. 21 x 29,7 cm (A-4): € 30

Geen opmerkingen: